Om mig

Mitt foto
Mamma till Gustav som kom till världen 30/4 2009!

måndag 16 februari 2009

Movie!

Fick en lite film förut när han bökar lite. Man får kolla väldigt noga för att se nåt, men det finns där, jag lovar! ;) Min mage ser annars ut som en stor gul boll, haha!



11 sek - pyttelitet puff uppe vid brösten. Sen kommer det lite mer smått där uppe efter det.
30 sek - lite större puff ungefär mitt på magen. Som en bula som åker upp typ.
Det är lite underligt att det syns så dåligt bara för att jag inte dragit upp linnet. För under tiden jag filmade så såg jag flera puffar, men de syns inte på filmen..

Får väl se om ni kan se nåt, jag fortsätter jaga lillen med kameran. Ska bli kul att se dessa filmer sen när han är ute och man saknar den lilla varelsen som dansade i magen.

Bebis <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar